Thursday, December 24

New Marketing Target - You Play We Pay




Pernah anda mendengar tentang program HEBAT "Catcheye"???Pasti belum pernah mendengarnya,BUKAN???Program ini masih terlalu baru kerana baru je dilancarkan. Yang bagusnya program ini percuma & dalam masa yang sama kita boleh menjana pendapatan bersama-sama program ini.

Sekarang saya dengan sukacitanya memperkenalkan Program "Catcheye" yang merupakan program dari MALAYSIA dan berkonsepkan "Beramal sambil Menjana Wang".Anda akan dibayar RM1.00 bila sudah mendaftar & dibayar RM0.20 setiap downline yang anda kenalkan & Anda akan dibayar sehingga level ke 4.HEBAT,BUKAN???!!!
Di catcheye.com ini,jika anda daftar dan mempunyai sepuluh orang downline dan downline-downline anda juga mendapat 10 orang downline dan seterusnya hingga 4 level...apa anda akan dapat?Anda akan dapat RM11.30 untuk satu ads yang anda klik...itu untuk satu ads..bayangkan hari itu anda klik 10 ads..anda akan RM111.30.....lumayan tu....Anda akan dibayar melalui cheq jika akaun anda telah mencukupi RM50.Jadi apa tunggu lagi..Jom daftar sekarang....


Sekiranya anda sudah bersedia untuk menyertai Program Catcheye yang HEBAT ini,sila ikuti langkah-langkah mudah yang saya berikan ini..

1
- Klik http://www.catcheye.com.my/join/?r=2538 & anda akan terima paparan merah:-

 2- Klik pada "Join Catcheye" & anda akan dipaparkan borang pendaftaran yang mudah.

3- Isi borang tersebut dengan maklumat yang betul & ada 3 soalan akan ditanyakan kepada anda.Anda tak perlu risau sebab anda hanya perlu ikut je jawapan yang saya sediakan seperti dibawah ini.

a) What is catcheye.com.my?
- A charity-oriented online advertising platform where you are rewarded for viewing ads.
b) How will catcheye.com.my work?
- You contribute to charity and receive benefits at the same time for viewing ads.
c) What is The Next Biggest Even?
- Fight For A Good Cause - Our Big Surprise launch on 21st Nov 2009
4- Selepas itu klik "Agree and Proceed"
5- Sila cek email yang anda guna untuk mendaftar pada borang tadi & klik link pengesahan yang diberikan.
6- Selepas itu anda sudah boleh login ke dalam akaun anda dan lihat RM1.00 sudah dimasukkan kedalam akaun anda.
7- SELEPAS itu anda hanya perlu kenalkan Program ini kepada orang ramai melalui "link referrel" anda dan terima RM0.20 setiap pendaftaran yang berdafttar pada link referral anda.
8- Anda juga boleh menjana pendapatan dengan klik iklan/ads yang ada setelah login ke dalam akaun anda...( iklan/ads akan disediakan untuk anda selepas pelancaran dibuat tak lama lagi...Sementara itu anda tumpukan dengan mengajak seberapa banyak orang join pada network anda.Cepat bertindak sebab Program ini masih baru & semakin berkembang PESAT!!!
SEMOGA BERJAYA!!!!


Anda Ada Cerita @ Gambar Menarik? emel ke ediman786@gmail.com
Related Posts with Thumbnails
 

Tags

Categories

Download (1)

Site Info

Followers

edimanStyle© Copyright © 2009 Blogger Template Designed by ediman2u Blogger Template